Post by sporatpengentrigh on Feb 22, 2022 12:08:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Siege Castles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Siege Castles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegenerator utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Siege Castles 2022 version ▞▞▞
Så jeg prøver å spille den, det tar mer enn 3 minutter å laste den, og etter at den får meg til å logge på google play, krasjer den bare, vær så snill å fikse dette, ingen hast.
Det eneste jeg ikke liker er at du ikke kan kontrollere noe, det er helt automatisk. Du bør i det minste kunne ha valg. Fortsatt gøy altså!
Jeg liker 😉 ser ut til at utviklerne har lagt til flere alternativer og oppgraderinger osv. (siden sist jeg spilte - Bravo herrer) at det er fordeler og ulemper, best du bare spiller for deg selv, jeg vedder på at et flertall vil like dermed spill/app...
God
Ikke bra, forstår ikke hvordan man spiller
Ikke verst
Svindel. Dine egne våpen treffer dine egne enheter uten grunn. Fiendenes våpen derimot fungerer etter hensikten. Enheter gyter tilfeldig. Noen ganger begynner de å gyte når det er for sent. Spillet er retardert
Siege Castles Diskarte xkq
Siege Castles Стратегии bny
Moro en stund. Jeg skulle ønske det var tilpasning med farge og det generelle utseendet til slottet og troppene dine. Også en nybegynnermanual for hva alt er/gjør ville vært fint.
Fantastisk konsept for taktisk kampscenario. Til syvende og sist, spektakulære effekter og sjarmerende logistikktilnærming
Feil angående reload kiste Jeg kjøpte 250 for en 2. klasse kiste, prøvde deretter å laste på nytt for å endre belønningen min, men etter at videoen var ferdig, kunne jeg ikke komme tilbake til spillet og umiddelbart koblet til play-butikken, stoppet jeg endelig spillet og åpnet den, jeg mistet 250 og hadde ingen belønning
Jeg vil gi den 3 stjerner fordi spilldesignet/konseptet er virkelig flott. Å kunne tilpasse et slott fullstendig for pvp er ekstremt morsomt og givende. Problemet er det faktum at hvis du ikke bruker penger, kan du ikke engang kreve alle belønningene fra kister og du matches mot spillere som er mye høyere enn ditt nivå som har fått alle belønningene sine. En trebase bør ikke matches mot en helt steinbase med doble våpen og firdoble troppsrommene.
Morsomt, men det tar evigheter å få noe gjort.
Ideen bak spillet er fantastisk. Utviklerne tok imidlertid flere valg som ødelegger opplevelsen. For det første, når du spiller en pvp-kamp er det ingen nivågrense for motstanderne dine, så forvent å møte folk som er 25 eller flere nivåer høyere enn deg. I dette spillet lar hvert nivå deg bruke kraftigere utstyr og mer av det. Nylig kan du tape kamper (når du får en god kamp) selv når alle våpnene dine, troppene og rommene fortsatt er intakte. Bunnlinjen flott teori, fryktelig virkelighet
Enkel, men morsom foreal foreal
Moro så langt, lite veiledning om metoder. Men det er greit.
Du får ikke kontrollere kampene dine
Et morsomt lite spill, generelt. Ikke veldig dypt (spesielt teknologi-/byggetreet er supergrunt), men morsomt å se slottet ditt knuse andre.
Jeg kommer ikke forbi lasteskjermen
Vil endre vurdering når jeg kan bytte enhet og ikke mister fremgangen min.
Flott spill for å kaste bort tid. Dessverre kan jeg bare gi den 3 stjerner. Jeg oppgraderte telefonen min til galaxy s21 ultra, og nå vil ikke spillet lastes. Den vil ikke koble til serverne. Når problemet er løst, vil jeg endre tilbake til 5 stjerner
Ikke last ned, for mange annonser. Spillet er faktisk morsomt, men alt for mange reklamer, du bruker mer tid på å se dumme reklame enn på å spille spillet.
Dette er for det meste en flott app. Det minner meg om NES-dagene uten noen forklaring på hvordan ting fungerer, du bare finner ut av det mens du går. Når du kommer til et visst nivå, matcher det deg bare mot bots, som alle har samme oppsett. Hvorfor ville det ikke matche deg mot folk? Egentlig ikke verdt å spille hvis du spiller det samme NPC-slottet tusenvis av ganger. Det som gjorde det morsomt var å prøve ulike strategier for å se hva som fungerte og hva som mislyktes. NPC-slott burde ikke eksistere.
Hvorfor i helvete trenger du å se personlig informasjon som er gjort offentlig tilgjengelig på gmailen min?
Det er et morsomt spill, men jeg vet virkelig ikke hva eller hvordan jeg skal bruke skrapet, og uansett hvor mye jeg leter etter det finner jeg det ikke ettersom andre spill stadig dukker opp i stedet for dette. Hvis noen kunne peke meg i riktig retning eller fortelle meg hvordan Det ville vært mest verdsatt
Svart skjerm til ingensteds!!!
Det er et genuint morsomt spill, men kampene er litt trege. Hvis de la til en x2-hastighet for kampene, ville det gjort det bedre. Jeg anbefaler å spille det!
Ikke imponert
En av de dårligste betalingene jeg har sett for å vinne spill! Slurvete produksjon, er ikke verdt å bære de tvungne reklamene for et så kjedelig spill.
Kult spill
Jeg elsker konseptet, men... Det er vanskelig å spille når det ikke er optimalisert. Jeg kan ikke spille 3 kamper uten at den krasjer og glemmer å åpne kister...
Konstante tvangsannonser er en smerte, men det virkelige problemet er den urimelige tiden det tar å gjenopprette mat (energi) for å kunne gjøre noe, det gjør spillet uspillbart.
Siege Castles - A Castle Defense & Building Game Strategy ovr
Holy frick dette spillet er cash grabby. Det eneste som hindrer den fra å være full P2w er det maksimale antallet forsvar per nivå. En annen ting jeg fant ut er at mat ikke er nødvendig for å kjempe. Litt av en forglemmelse fordi den fortsatt prøver å trekke den fra på slutten av hver kamp.
Rare mekanikk noen ganger, virker litt klønete med noen av våpen som prøver å alltid lande tilbake på deg. Skjold er rare noen ganger, de dukker opp og forsvinner rett før prosjektiler lander på deg.....Jeg nyter det for noen merkelige uforklarlige Årsaken.
Spillet er ok, litt flere veibeskrivelser ville være et pluss, bare kaster deg inn uten å forklare mye
خفمبح،س.ی
Jeg er mildt sagt avhengig, men noen ganger blir det fort uhyggelig. Dette kan bare være et problem for meg, men på en eller annen måte er våpnene mine alltid de første som går, enten ved vennlig ild eller den forferdelige perfekte banen til fiendenes våpen som konstant avleder skuddene mine. Det hjelper ikke at mange skudd blir omdirigert rett tilbake til våpnene mine mens de jeg avleder ikke kommer i nærheten av deres. Igjen, det kan bare være mitt problem. Det er imidlertid ingen enkel måte å få nye vegger på. Hvorfor kan vi ikke kjøpe dem med mat eller gull
Vel, det er et flott spill jeg ikke liker at det tar lang tid å produsere mat, det tar virkelig så lang tid wow jeg liker det ikke. Det er derfor jeg ga det 4 stjerner.
Det er ganske morsomt, men skulle ønske de fortalte oss xp jeg får fra brystet og også fortalte oss når vi hadde nok til å åpne brystet i stedet for å bare åpne det tilfeldig
Artig spill
Ganske kult spill
Moro..trenger mer innhold
1945 Galaxy Shooter Arkādes spēles yudw
Er et anstendig spill, virker som det er noen få bugs der inne som bør jobbes med. Totalt sett ikke dårlig.
Morsomt underholdende spill som hjelper å drepe tid. Det eneste problemet jeg har er hetten på bygningen din. Jo mer du oppgraderer, jo mindre kan du ha. Gjør oppgradering nesten irrelevant. Oppdatering: Det ser ut til at de leser kommentarene ettersom de har oppdatert hettene på slottet ditt. Takk skal du ha.
Jeg er nivå 12 .... gjett hvor mange nivå 12 jeg møter? 0. Jeg har møtt 1 nivå 13, mange nivå 15 og 16 til og med så høyt som nivå 21. Ingen forbannet overraskelse jeg kan gå opp i nivå. Fryktelig Fryktelig spillerfeil. Kanskje jeg er heldig og vinner 1 runde av 25. Kanskje. Fiks matchmakingen din for en jevnere spillopplevelse. Power score?? For en belastning. Du forteller meg at et nivå 21 har samme styrkepoengsum som et nivå 12? Ja sikkert. Hvis det er løgnen du må fortelle...fortsett å fortelle det. Bevis akkurat der nå.
Bra spill
Veldig morsomt, litt grinete men veldig f2p-vennlig, alt i alt 4/5
Kult spill, men irriterende å bli slått av folk på lavere nivå som kjøper veien gjennom
Kan ikke komme inn i spillet, jeg sitter bare fast i lasteskjermen jeg pleide å få spillet installert på nytt og det begynte å ikke fungere